Hemmaaaaaaaa. ♥

Yes, efter stranden for vi och handla en stund men nu är hemma nu. ♥

Åkte ut med trampbåt, rätt mysigt! Only thing is, att killarna va sjukt lata haha! Det var de som ville hyra den, sen fick vi trampa.... -.- Nåja, blev några timmar där, och förhoppningsvis lite brunare när jag väl var ute!

Sitter och camar med Röba(Robin aka Koda), och han läser inte ens min blogg, vilken jävel!

Ska nog äta min kebab idag asså, de ska grilla idag igen, men jag är hungrig, och sugen på kebab!

Detta är min fina vän Robin:

Bara skriva om ni vill ha hans msn eller nummer eller nått ;*
Och förresten, om ni kollar Björn Bröder(1an), kolla med svenskt tal, Röba som gör rösten till Koda! :D

Tjarrrå. ♥



Update: Haha såg nu att jag ser alldeles lortig ut i ansiktet! Hahahahah, vet inte alls varför det blev så?! Aja, det är/var jag inte. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback