Svar på frågestunden! ♥ (3)

Om du inte fick gå ut på en vecka vad skulle du göra inne då? :))
Jaa, vad hade man gjort, spammat sönder bloggen? ;) Nej jag vet faktiskt inte, hade nog gått ganska bra, vi har stort hus och så, så man kan röra sig. Och har man dator, mobil, mat osv så funkare ju. Så jag hade nog tagit det lugnt, sovit, kollat film/serier, gjort armband och sånt som man aldrig riktigt tar sig tid till annars. ;) :)

Läser du många av dina läsares bloggar? ;D
Oj, jag vet faktiskt inte! Har väll inte riktigt fått en "läsarbas" än, men när jag går in och kommenterar nåns blogg så läser jag den, och fastnar jag så fastnar jag. :) Om nån vill att vi ska följa varandra på bloglovin' är det bara säga till! :)

1. Favoritplagg i garderoben?
2. Framtidsplaner?
3. Favorit citat?

1. Hmm, svår fråga. :o Men mina mjukisbyxor från intersport är alltid med. Låter inte så moderiktigt, men det är ärligt. ;)
2. Jag vill ha ett bra liv, vill inte va beroende av någon annan. Känns dumt att säga att jag vill va rik, men jag vill ändå ha gott om pengar. :) Möjligtvis advokat, sångare, eller nått anant fancy. Eller varför inte astronaut. ;)
3. Jag gillar det jag har i headern väldigt mycket. Det beskriver lite hur jag har det. :)

När skapade du din blogg? :} datum?.. ;]
2011-07-07 @ 18:29:13 skrevs mitt första inlägg ;)

Vad är meningen med ditt bloggnamn? :)
Jah skapade en tumblr för sommarbilder, och jag behövde ett bra namn. Så då tog jag mmidnightsun. För i Kiruna, under sommarmånaderna så är det midnattssol, vilket jag tycker är enormt fint! :)

vem är din bästavän? :)
Jag själv. Har lärt mig den enda man kan lita på till 100% är en själv. Jag har blivit sårad så mycket, att jag inte riktigt vågar lite så mycket på folk. Så jag är min bästa vän. Sen har jag många nära vänner också. :)

Kommentarer
emelie säger:

- Vill du följas via BlogLovin ? :)

Roligt med frågestund , kom lite försent för att ställa frågor nu va ?

2011-07-13 | 22:40:59
Bloggadress: http://enessa.blogg.se/
Emma [hockey & foto] säger:

Fin blogg :D Följa varandra på bloglovin' ? :)

2011-07-15 | 19:28:30
Bloggadress: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback