Svar på frågestunden! ♥ (1)

Hur många läsare har du?
Har ju nyss startat bloggen, men igår hade jag 69 unika och idag har jag haft 101 hittills. :)

vad fick dig att börja blogga? :)
Oj, jag vet faktiskt inte. Jag har haft en massa olika bloggar, och jag började faktiskt innan det blev "populärt". Men det har alltid runnit ut i sanden. Men nu blev jag sjukt sugen på att starta en ny, så så blev det! :)

Hur länge har du bloggat?:)
Jättejättejättejätte många år! :D Sen säkert 2006 :)

vad tycker du bäst om med dig själv? :)
Bra fråga. ;) Men utseende mässigt är det nog kanske mitt hår, även fast jag hatar det ibland, så är lockar ganska fint. :) Och personligthet, möjligtvis det som är det värsta också. Att jag alltid bryr mig om folk. Vad som än händer, så bryr jag mig. Kan aldrig sluta bry mig om nån om jag en gång börjat.

Varför går du på Rymd?
Ja du hunnybun. Det ska du få veta. ;) (detta är en av mina klasskamrater haha ♥) Jag hittade rymd på nått konstigt sätt jag inte vet hur. Så sökte jag, för att, det lät kul haha. Sen blev jag preliminärt antagen, och hade inte en aning om hur jag skulle göra.. Helt ärligt gick jag hela våren och sommaren utan att veta. För jag blev även antagen till Natur - CSI och kriminalteknik i Södertäjle och Natur - bioteknik hemma i Nyköping. När skolstarten kom började jag i Södertälje, men trivdes inte alls! Och sen så började i Nyköping, trivdes som fisken i vattnet och allt va bra. Men rätt som det var så gjorde min kille slut.. Oops! Och då tänkte jag, nu drar jag, lämnar den här skitstan och drar. Och så blev det. Sen träffade jag min underbara Joakim, och så blev jag fast. Men jag har ångrat mig många gånger, det ska du veta.

Kommentarer
ELIN säger:

SV: Jaaa! :D <3



Kram!

2011-07-13 | 21:51:05
Bloggadress: http://pelanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback