Ååh, hemma hade de twiligt eventet igår!

Ni vet det där de kör varje år? De visar alla de föregående filmerna, så får man typ mat, och sen så visar de den nyaste filmen precis efter 24, åh. <3 Breaking dawn breaks my heart! Själv måste jag vänta tills tidigast imorgon! Om nån ens vill gå. Hade kunnat tvinga Joakim, men han har ju massa träningar och grejer... Åh. :(

Vad tycker ni om twilight? Har ni följt filmerna? :)


I början gillade jag det inte alls för det blev sån hysteri! Men sedan när det lugnat ner sig så tittade jag, och har alltid älskat Taylor Lautner! Sedan jag såg honom i fullt hus igen, där han dejtar Sarah, har jag varit käääär! Och när han va med i sharkboy & lavagirl så blev jag överlycklig! Och så twiligt såklart. ;)  Men nu läste jag att rollen kanske skulle gått över till Michael Copon(Ni vet han som spelar Pen i Bring it on: In it to win it?). Och det hade ju inte varit helt fel det heller. ;) De är ju lite lika. :)
Taylor
Eller Michael?
Taylor,
Eller Michael?

TAYLOR! ♥

Kommentarer
Emma [hockey & foto] säger:

Det ska vara Taylor! <3

2011-11-22 | 19:58:31
Bloggadress: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback