Hemma!

Förlåt för att jag absolut inte uppdaterat på hur länge som hellst. Men har som sagt inte haft någon dator, och de få stunder jag haft dator har annat prioriterats så som mail och andra viktiga saker! Men nu är jag hemma på lov i två veckor. Dock kommer inte uppdateringen va super, eftersom jag delar dator med mamma. Men ska ändå försöka så gott jag kan! Ska väll även köpa en ny dator antar jag.. Ska nog skicka tillbaka min gamla på retur, men inte säkert att de gör något åt den..


Hur mår ni annars kompisar? Ni få själar som fortfarande klickar er in här, ni är fina ni. ♥

En jätteifin bild på mig och Lisa från 2008 när vi var iväg och såg vårt älskade McFLY för första gången. ♥ Saknar London så otroligt mycket, underbar stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback