Q/A

Fick en anonym kommentar om mina knäproblem och lite kring det.
(Här<-länk och här finns mer info.)
"Åh jag har precis samma problem! Fick just veta vad det var för fel, efter typ två år! har än så länge bara haft ont i ena, men nu har det börjat i andra också:( du får säga om dom där hjälper! har ett knäskydd på ena nu men det är inte så jättebra:/ Vad är det du har tränat för något? :)"
Tråkigt att det ändå är så många som har det, och att läkarna inte riktigt gör något åt det!
Jag har använt knäskydden lite när jag gått länge och så, men det är ganska svårt att använda dem, då jag oftast går i leggings, och hur snyggt skulle det vara att ha dom under haha? Och över blir det lite konstigt, så använder dem när jag har short och mjukisbyxor, vilket inte är jätteofta, lite tråkigt men jag försöker använda dem så mycket det går! Och jag tycker faktiskt att de har hjälpt! :)
Angående vad jag tränat så har det varit det mesta haha! När jag va rikigt liten (1-5 år) så tränade jag "gymnastik" i Jazzgymnasterna. Sen när jag va 7 år så startade en fritidsledare på min skola en cirkusförening eller vad det var, och då började jag som clown, men kände direkt att det inte var nått för min och bytte inriktining till akrobatik. Och det tränade jag tills att jag var ca. 13 år. Sedan när jag var 14 år så började jag på Cheerleading, och gick ett år, men fick tyvärr sluta när jag flyttade till Kiruna. Men jag älskade verkligen det, och gör fortfarande! Och ska börja igen så snart jag bara kan!
Fortsätt kommentera och fråga saker fina ni. Kram. ♥

Kommentarer
Maria säger:

Åh tack för svaret! tror nog att jag borde införskaffa mig ett par sådana! och vad roliga saker du gått i! Men synd att du inte kunde gå i Cheerleading längre:( Jag går i det i luleå, och jag vet att det inte är så stort här uppe i norra, så det är synd:( Man får kämpa som tusan för att det inte ska dö ut helt och hållet;) haha, vart gick du i det när du gick ett år? och har du planer på att flytta tillbaka dit senare eller?



En till fråga bara, var du tvungen att betala dem där ortroserna själv eller?:) för såg att dom var ganska dyra på internet :/ men det är väl värt det antar jag!

2011-09-07 | 01:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback