Sådärja!

Nu har jag ändrat om ganska rejält i designen, vad tycks? :) 

Kan inte bestämma mig för om jag vill ha två olika nyanser av beige som jag har nu, en på bakgrunden och en på innehållet. Eller om jag vill ha samma. Och isåfall vilken av dem jag vill ha.
Åh. :( Vad tycker ni?

Här även alltid gillat "runda" designer, men kände för en rak denna gång. Men vet inte om jag är riktigt nöjd... Den känns så avskalad!
Har ni några tips på hur jag kan göra den lite roligare? :)

Säg till om nått ser konstigt ut så ska jag försöka fixa det! 
Vilken tycker ni bäst om, gamla eller nya designen? :)

Kommentarer
Emma [hockey & foto] säger:

Jag gillar både den nya och den gamla, men det är alltid kul med förändring! :D



Vad tycker du om min nya design då? :$ :]

2011-09-11 | 01:49:05
Bloggadress: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback