Såååååååå, vad har hänt sen sist..?

Allt möjligt faktiskt, klarat körkortsteoriprovet, yay!! Har även varit och lämnat in min iPhone idag, för +knappen sitter typ fast.......... Och så har jag varit på tandregleringen och tillfälliga tänder. YAAAY!!!

Just nu sitter jag och tittar på big brother, haha. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Och jag stöööör mig så hårt på vissa, nu får dom gärna åka ut i den här ordningen: Hulda & Jennifer(!!!!!), Tenny, Lars, Hanna J, Rodney, sen kan dom andra få va kvar. Hoppas att Annica eller Camilla vinner. Mest Annica efter Camilla tydligen har så mycket pengar! Hade gärna också cashat in lite.. Men men, what to do??

Ska nog mixtra lite med designen tror jag, kanske en stilren vit bara.. Och sen ska jag slå på Stick It efter BB tror jag. Kände att detta inlägg blev väldigt all over the place, men fick ur mig det jag hade att säga, ehehehehe. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback