Hey I heard you were a wild one.

Jahappjohopp. Idag var jag på tandregleringen och tog ut bågen, så nu ser jag ut som en tok med bara fästena på........ Sen var jag och röntgade tänderna, och imorgon ska jag in för operation, igen.... Förra gången gick ju inte allt för bra! Vet inte om jag berättade om det? Fick i alla fall lugnande, och sen fick jag en panikattack när vi skulle sätta igång så allt fick arbrytas. Men imorgon ska jag sövas ner för att undvika fler missöden haha! Så jag får inte äta sent ikväll och inte dricka vissa grejer osv osv. Kul..
 
Egentligen skulle jag börja skolan imorgon, men eftersom jag ska opereras blir det tidigast torsdag, kanske senare. På tal om skolan, jag har inte en blekaste aning om vad jag vill med mitt liv..... Om jag hade behövt börja uni nu i höst vet jag inte vad jag skulle gjort.. Allt känns på tvären och ingenting känns säkert. Nästan lite som gymnasievalet, fast 10 gånger värre! Och redan då började jag på tre olika skolor, och tvivlade på mitt val i flera år.. 
 
Idag är jag både glad och besviken att jag valde rymd, jag har verkligen fått vänner för livet, vänner som jag väderar otroligt högt, och som jag knappt fattar att jag inte ska spendera varje dag med längre.. Men samtidigt har jag äventyrat min utbildning, men ingenting ska väll vara omöjligt att fixa, hoppas jag! Sen tar det mer eller mindre tid, men vad gör det när man ändå inte vet vad man vill..?
 
Blev några djupa tankar såhär på kvällskvisten, nu ska jag sortera lite bilder och sen skriva fanfic!
 
Kommer sakna att komma hem till den här synen varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback