Right now, there ain't no better time, I feel like you're alive in me.

Tror att operationen gick bra! Det var en komplicerad operation speciellt eftersom jag har så liten mun, det tog över 2 timmar. Och jag kom inte hem förrän sent på eftermiddagen, var där vid 7 på morgonen. Har mest sovit, både där och när jag kom hem. Har ont och allt känns konstigt. Är hungring som aldrig förr men får bara "äta" flytande, och efter 3 dagar får jag äta mjukt, typ potatismos osv. Värsta bantar-dieten.. Jag som är världens matvrak annars. Wäh. 
 
Ikväll ska jag trösta mig genom att köpa websändningen mellan vita hästen och nh, och hoppas på en vinst.  Annars ska jag väll bara sova, har förbaskat ont i kroppen och nacken också, vet inte riktigt hur dom la mig på operationsbordet......
 
Ungefär sisådär såhär svullen känner jag mig! Har även hört att hela kinderna kommer bli blå... Känner ju inte direkt för att gå till skolan med blå kinder.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback