Nu är jag hemma!

(Fast det har jag varit i typ en halvtimme haha..) Efter jobbet blev det bio, slutade 18 och 18.30 började snövit, så det var snabba puckar! Tycker filmen var bra, men var alldeles för högt ljud för allt skrik och hög musik.. Och jag tycker även att de kunde valt någon annan en kristen stewart för huvudrollen. Jag gillar henne, men allt hon gjorde bara skrek bella om det, och det blev liksom bara knasigt.. :(
 
Nåja, hade världens huvudvärk på bion också, vilken inte var bästa kombon kanske.. Den började vid 14 och sitter ännu i. Så jag ska snart däcka till en film hade jag väll tänkt. Imorgon jobbar jag igen, 7-14, så det är väll lite skönare! Men, vi hörs imorgon! Kysstja.
 
Hur snygg är han inte?! Visste ni för övrigt att hans lillebror är liam hemsworth, gale i the hunger games och will i the last song? Lyckas man inte få den ena kan man ju satsa på den andra så att säga. ;) (Sen att liam är förlovad med miley och chris har fru och barn behöver vi inte tala högt om..) De har även en äldre bror(luke) som har gjort lite mindre roller i till exempel stallkompisar och elefantprinssesan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback