Tell me can you hear my voice, loud and clear above the noise?

Jobbade som sagt 9-18 idag, plockade mest varor och har börjat få sjukt ont i ryggen, - buu! Kanske måste gå på massage eller nått haha!

Ska kanske iväg till kusin snart, blev ganska sent innan mamma blev färdig med maten osv så får se om det blir av! Annars ska jag nog börja på en fanfic och sätta upp alla mcfly bilderna som fick följa med till kiruna på min mcflyvägg. :] Fast jag vet inte vart det ska få plats haha, vill inte sätta dom för långt ner mot sängen för då kommer jag ha ner dom när jag sover, men jag vill inte sätta dom för högt upp för då ser man dom ju inte........ Kanske får göra ett mcflyhörn istället haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback