Har precis duschat.

Ska bara torka, borsta håret och sen hoppa i säng, börjar 7 imorgon igen, åh, det va ju så skönt att va ledig. :( Nåja, när pengarna börjar rulla in blir jag nog både glad och stolt att jag faktiskt gjorde det! Har även planerat en tripp till min snutt, känns i alla fall 70% säkert nu! Ska bara ordna lite med jobbet, hoppas hoppas!

Började med ett inlägg förut, som sedan avbröts av att jag bestämde mig för att duscha inte allt för sent, så då bestämde jag att det får bli ett tidsinställt tills imorgon, jobbar ju faktiskt 7-16 och sedan har jag en tid att passa 16.30, och utan appen kan det då bli ganska tomt! Så som sagt, det får bli ett tidsinställt. Sen får jag se om jag kan komma på nått till, sådär snabbt innan jag ska sova. Annars får ni hålla till godo med ett! :)

Känner att uppdateringen suger, men blir liksom så när man jobbar 7-10 timmar om dagen och appen inte funkar. :/ Nåja, hoppas dom fixar det, och buggen att man inte kan lägga upp filmer(!!!) snart! Nu pladdrar jag på i all evighet om ingenting, så vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer
elsa säger:

Svar; Nej jag har aldrig sett dom live men det är något jag vet att jag kommer göra innan jag dör, annars dör jag fan inte lycklig ;) Nej men har älskat McFly så länge så jag knappt minns när allting började, så jag måste absolut se dom! Lyssnar du på dom, och har du sett dom live någon gång? :D

2012-06-28 | 01:07:34
Bloggadress: http://nerdshavemorefun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback