I remember every word you said, we were never gonna say goodbye..

Kan säga att jag saknar min fina mer än någonsin, och det gör så ont att veta att jag inte längre kan skicka iväg ett sms och träffas, eller sova med varandra så ofta vi vill, inte träffas när vi vill. Allt måste planeras, och allt måste kosta pengar. Hoff. 

Har iallafall haft min första dag på jobbet, - ica, så otroligt skönt att ha ett sommarjobb! Men så otroligt jobbigt att veta att jag bara har några dagar hit och dit ledigt.. Och några sköna 6-17 pass har jag också, mysigt.. Men man ska inte klaga! Pengar behöver jag!
Enda positiva att flytta tillbaka är väll att jag kan börja träna igen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback