Min tur..

Nu har även jag fått 'nya blogg.se', misstänkte det direkt när jag skulle mobilblogga efter jobbet men inte kunde logga in. Tydligen funkar ju inte blogg.se appen med nya systemet, och det suger ju lite! Är ju så mycket enklare att få upp bilder med appen, då slipper man föra över bilderna osv.. Ååh, hoppas dom fixar det snart!

Efter jobbet drog jag och mamma och åt på ot's i alla fall, en laktosbomb till blev det för min del, pasta med kyckling och nån gräddsås, lite ångest för 2x pasta och sås på en dag... Och det lär inte bli bättre imorgon med midsommar.... Åhhhh! Nåja, är ledig till på måndag, så ska passa på att njuta av en helledig helg!

Vi hörs säkert imorgon, om appen funkar.. Men nått inlägg ska jag väll hinna med från datorn hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback