NYKÖPINGS HOCKEY, MINA HJÄLTAR. ♥

I onsdags åkte vi på tork med 8-3 och alla räknade ut oss, idag kom vi igen med 7-3! Och så mycket liv och drag på läktarn var det länge sen jag var med om. Är så stolt över mina pojkar, och över alla som faktiskt kom och stöttade idag. Utan publiken hade det inte varit samma sak. Nu ska vi se till att gå in och köra lika hårt imorgon, och ta oss till kvalserien. Drömmen är så nära, jag kan känna lukten av allsvenskan igen, och även om vi inte går upp iår, eller ens tar oss till kvalserien, så är jag så sjukt jäkla stolt över mina fina pojkar. Som de kämpat denna säsong! Trots flera långtidsskadade, så har de kämpat och slagits, och nu är vi där, där allt avgörs. Mina fina, vad jag tycker om er allihopa! ♥
En gammal bild från en match, långt mkt mer folk på läktarn idag! Så fint. ♥ Kanske laddar in lite bilder från mobilen sen, om jag orkar ehe!

Kommentarer
Emma [hockey & foto] säger:

Hoppas att ni tar er till kvalet nu då ! :D



SVAR: Det är bara finfint med mig! Hur är det med dig? :)



Jadu, fotandet går framåt, båda gällande hockeyn och allt annat :D Ska faktiskt fota mitt första dop på söndag: NERVÖS!



Tyvärr så tror jag att vi åker ut i kvarten.. Tack och lov att LHC (Ivaaaan♥) klarade sig kvar, trots att jag gärna hade sett svin-Jämtin i allsvenskan!

2012-03-10 | 00:24:42
Bloggadress: http://emmaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback