Fick slängkyssar av Harry Styles!

Det var helt galet igår, så lycklig! Niall var på våran sida sjukt mycket, och vinkade till oss många många många gånger! Jag vet att han inte såg MIG, men han kollade på oss, såg vår kärlek, såg oss vinka tillbaka, älskade Niall! Sedan fick vi även slängkyssar av Harry, flera stycken! Jag har inte ord att beskriva kvällen. 

När jag köpte biljetten var det mer en rolig grej liksom, det är ändå stort att se one direction, speciellt på deras försa sverigekonsert. Men ju längre tiden gick destomer lycklig blev jag över att mamma övertalat mig att köpa biljetten. Och minutrarna innan, när vi satt i dom eviga bilköerna i Solna, så blev fjärilarna i magen bara fler och fler!
 
Jag gick in där genom entré A, och hade precis ätit på IKEA innan, så var galet kissnödig, men kön till toan var oändlig så jag tänkte att jag får hålla mig. Gick bort mot min sektion, 110, och väl där hitta jag en annan toa, som var tom, lucky me! Sen gick jag och satte mig, kom några minuter innan Camryn började, satt och sjöng med och tog lite bilder, förberedde mig! Men det var en mamma och hennes dotter som satt brevid mig(jag satt längst ut), och båda satt och höll för öronen... Så kul tyckte dom att det var! Vilket förstörde det hela lite för mig, kul att stå längst ut och hoppa helt själv, med en mamma som sitter och håller för öronen bredvid.... Men efter ett tag sket jag i det och körde på!
 
I alla fall, minutrarna innan, när dom släckte, alla skrek, stämningen höjdes. Oh my. Som sagt så gjorde jag det från början mest som en rolig grej. Men så fort dom klev ut på scenen så fick jag gåshus, handen flög upp till munnen, och tårarna började komma. Det var sjukt.S-J-U-K-T! Maffigt som tusan! Och jag är så lycklig så lycklig! Det här kommer jag leva länge på, jag såg one direction under deras första konsert i Sverige!
 
Jag hoppas att vi levde upp till deras förväntningar, men det tror jag! Som vi skrek, våra ljushav. Vi fick dom att gråta. Josh sa att det var helt otroligt, bästa showen, att ljusen va grymt fina. Killarna sa att vi var i topp tre av bästa publik. Allt var perfekt! Under little things höll en tjej som heter Alva upp en skylt med "thank you for saving our lives".. ALLA skrek, ALLA. Det var helt galet. Killarna blev så berörda, fångade Louis reaktion på film. Åh, vad jag hoppas att dom tar med det i this is us! För det var så fint.
 
Åh, jag gråter, jag gråter. Det var så fint! Så maffigt! Åh. Jag var där! Fattar det inte ens! ÅÅÅH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback