Gooodmorgooon.

Eller ptja, har vart vaken i ca. 2 timmar. Men har helt enkelt inte tänkt på att skriva. Men nu gör jag. :) Och hungrig är jag! Och eftersom jag inte har nått annat att skriva om tänkte jag visa mina "outfits" från onsdag och torsdag. :)
Jättekonstig bild men aja...
Tröja: Gina Tricot 99:- tror jag den går för på hemsidan men va på rea för 30:-
Leggings: Joy 100:- fast nu kostar de 49:- har jag för mig

Sjukt dålig kvalité men ni får stå ut. ;)
Linne: H&M vet inte vad de kosta(va 2 pack), mamma köpte!
Kofta: JC, köpt för länge sen så ingen aning..
Leggings med dragkedjor vid byxslutet: Gina Tricot, köpt för länge sen på rean. :)

Kommentarer
neli säger:

nej jag hittade den faktiskt på internet men i rätt så dålig kvalite så jag tittade på den hemma =)

2011-09-16 | 13:24:33
Bloggadress: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback