Q/A (Svar på svar om mina ortroser)

"Åh tack för svaret! tror nog att jag borde införskaffa mig ett par sådana! och vad roliga saker du gått i! Men synd att du inte kunde gå i Cheerleading längre:( Jag går i det i luleå, och jag vet att det inte är så stort här uppe i norra, så det är synd:( Man får kämpa som tusan för att det inte ska dö ut helt och hållet;) haha, vart gick du i det när du gick ett år? och har du planer på att flytta tillbaka dit senare eller? 

En till fråga bara, var du tvungen att betala dem där ortroserna själv eller?:) för såg att dom var ganska dyra på internet :/ men det är väl värt det antar jag!"



Åh, vad roligt! :) Vilken förening och vilket lag? :) Jag gick i Nyköping Baltic Beasts Cheerteam Crystals, men skulle börjat Brilliants om jag inte flyttat. :/ Mja, jag vet inte om jag ska tillbaka dit, eller om jag ska satsa på t.ex stockholm istället, där det är lite större. :)

Nej, som tur var inte. Jag gick till en sjukgymnast, och fick en remiss till ortopedtekniska. Och där fick jag ortroserna gratis. I min kommun(mitt landsting) så får man det gratis tills att man fyller 19! Så länge man har en remiss. Så hör med någon sjukgymnast/läkare och se vad som gäller där du bor. :)

Kommentarer
Therese ☆ -Theresefabienne.blogg.se säger:

roligt att du e med :)



vad har häst förresten?? :0

2011-09-15 | 21:41:32
Bloggadress: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback