Svar på frågestunden:

Vad fotar du med?
- Just nu bara min iPhone 4s, annars min samsung kompaktkamera eller min webkamera. :)

Vad är deet bästa med vintern och det sämsta?
- Allt är så mysigt! Jag får åka hem till släkten, och skoter såklart! Det sämsta är hur otroligt kallt det blir i Kiruna, och mörkt!

Bästa och sämsta med sommaren?
- Det bästa är väll att man slipper ha en massa kläder på sig, och det långa lovet. ♥ Det sämsta är den äckliga värmen, att man helt plötsligt MÅSTE va brun.. Och alla getingar/bin/humlor osv.. :(

Favoritplagg?
- Måste nästan säga mjukisyxor. :$ Eller leggings! Och sin pojkväns övertröjor, hur mysigt är det inte?! Åh..

Vad för bloggar läser du varje dag, länk??
- Oj, Johannas, Tines ochYoubetterwork cheerblogg är väll dom jag klickar mig in på dagligen! Sen kollar jag även Nyköpings Hockeys hemsida och svartvitröd - ett läktar perspektiv ! :)

Vad skulle du vilja jobba med i framtiden?
- Oj, jag vet inte alls! Har velat så mycket.. Så vi får se, men någonting inom naturvetenskap mest troligt! Vid sidan om vill jag iallafall hålla på med cheerleading! :)

Vad är din favoritfärg?
- Helt klart rosa! Haha. :)

Vad är ditt favorit djur?
- Hund är mitt absoluta favoritdjur. :)

Har du/haft något djur?
- Jag har haft en massa fiskar, en hamster och så min älskade hund. ♥ Men har inget djur just nu. :)

Varför började du blogga?
- Jag vet inte, jag började faktiskt innan hela blogg-hysterin med min första blogg, och jag kände väll att.. Jag ville dela med mig av min vardag, brukar fortfarande gå tillbaka och läsa om gamla kärlekar och sånt, riktigt kul! Hade även "dagbok/blogg" på lunar, men allt det är ju borta nu, tyvärr!

Vad lyssnar du på för musik?
- Jag lyssnar på det mesta, speciellt "ny/populär" musik. Radio-musik liksom! Men mitt favoritband är McFLY. ♥

Vad önskar du dig i julklapp?
- Jag önskade mig typ, trosor och vantar haha! Sen även körlektioner/körkortet och det har jag fått. :)

Kan du beskriva dig själv med 3 ord?
- Snygg, sexig, singel. ;) Haha nej skoja bara! Omtänksam, impulsiv och ganska reserverad..

Bästa skönhetsknepet?
- Tvätta inte håret för ofta, och skölj av det med kallt vatten det sista ni gör. Använd även gärna styling-verktyg som ger ifrån sig negativa joner! Jag kan göra ett inlägg med några skönhetstips om ni vill? Vad säger ni? :)

Kommentarer
JOHANNA säger:

tack för länken! ;) läser din typ varje dag med!

2012-01-02 | 20:05:54
Bloggadress: http://jfagerkull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback