Mental breakdown.

Den här kvällen blev piss. En av dom sämsta på länge. Jag räcker ut min hand till en vän jag inte känner så bra, men jag vet att han finns där. Han är som en storebror, okej nej, euw, för jag har pussat honom haha! Men ändå, jag hoppas att han kan dra upp mig. För på nått konstigt sätt, trots att han är kille, och trots att han försöker få mig i säng, så har han en otroligt omtänksam sida, och han har alltid rätt saker att säga. Och han har alltid tid gör mig, och det om nått är guld värt. Och jag ville bara tacka honom för det, även om han aldrig kommer se det här. Så, tack. Från botten av mitt hjärta, tack.
 
Och du din lilla, du kan ta dina "kompisar" och stoppa upp dom nånstans. Är så less på att aldrig bli sedd, aldrig få en sekund av din tid. Aldrig bli uppskattad. Du sa att du insåg hur mycket jag betydde för dig. Du säger att du inte kan skriva puss till mig för vi är kompisar. Bullshit alltihopa. Puss är väll ett ord du slänger omkring dig. Ljug mig inte rätt upp i ansiktet, va en man.
 

Kommentarer
JOHANNA säger:

"Du säger att du inte kan skriva puss till mig för vi är kompisar."

I feel ya!!! Åh vad jag kände igen mig där i andra texten.

Svar: Killar säger alltid "alla killar är inte lika!", men det är ändå förvånansvärt många tjejer som känner likadant.. Blir faktiskt rädd.. Speciellt för mig själv som låter mig bli så ledsen och sårad av nån som inte är värd att trycka ner mig.
belinda

2012-09-06 | 15:20:01
Bloggadress: http://johannnaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback