Seasons

När jag kollar ut genom fönstret ser det ut som sensommar, grå himmel och storm, ser ut som det skulle börja regna vilken sekund som helst, ett riktigt skyfall med dunder och brak. Sen ser jag snön på taken och vintern gör sig påmind. Konstigt det där, hur det kan kännas som ett helt halvår bort.
 
Nåja, ikväll var det meningen att jag skulle ut, men klockan är halv fyra och jag vet inte alls om jag har lust.. Borde duscha ifall att jag ändrar mig, men jag har verkligen varken ork eller sug.. Ska ju ändå ut på onsdag. 
 
Och sen jag skrev senaste inlägget har jag bara blivit ännu mer sugen på en flytt, samtidigt som tvivlen blir fler.. Åh.Varför måste man utbilda sig? Varför måste man jobba? Kan man inte bara få en stor bunt pengar när man föds sen får man göra vad man vill med den, sen får man en ny när man är 40. Perfa..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback