Would you like to introduce your lips to these? . Yes P-L-E-A-S-E please!

Ligger i soffan och har ännu inte ätit någon middag, funderar på om jag ska äta left overs sen igår eller om jag ska göra varma mackor, blev jobbigt sugen på det.. Kvällen har spenderats framför Taken 2 med mamma och sedan bara läsande av diverse bloggar och lyssnande på mcfly. 
 
Som sagt blev det en fika på stan idag med Heli, eller snarare en lunch, sen strövade vi runt lite i affärer och chillade mest. Funderar ni på vem denna Heli är så kan ni spana in henne här.
 
Känns rätt jobbigt med skola imorgon, som tur är blir det en mjukstart med 1-2 lektioner. Måste dock bestämma mig för om jag ska åka upp till stockholm och prata med IBS om utbildningen imorgon eller på tisdag, hmhm. Åååh, jag tjatar som tusan, men jag längtar så att få flytta till London. Kunna shoppa på oxford street, gå på camden market, covent garden, hyde park, tower bridge, åka dubbeldäckare, gå på harrods och önska att man hade pengar, superdrug, boots, victorias secret, starbucks, top shop, primark. Åh. Jag dör lite!
 
Ni får en bild från ett av mina gamla äventyr, Kiruna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback