Bästis mascaran!

En sak jag ska köpa miljoner av i London är min favvismascis.
 
Maybelline New York - the falsies black drama. AH-MA-ZING! Har ni inte provat den så ut och köp, dirr! Med bara ett "dopp" i flaskan så får man tillräckligt med mascara för ett lager, och det lagret är allt man behöver för en vardagssminkning. Ska man gå ut så är den suverän att bygga på, man får fina tjocka långa fransar, utan klumpar och "spindelben". Sen beror det ju på vad man har för preferenser, jag gillar en mascara där man kan slänga på ett lager och sen är det bra. Och en mascara som inte är för..... Uhm.... Spretig och separerande och ja ni vet.. Jag vill att mascaran ska ge en fyllig effekt. 
 
Har provat den där som ska ge "fjädereffekt", tror den heter the feather look, eller något sånt. Men jag gillar den inte alls, den gav mig tunna, långa fransar, och det är ju det den ska göra, få det att se ut som fjädrar, men det var inget för mig. Men falsies, oh my. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback