Jag vill inte erkänna det men..

Jag har nog saknar sommaren lite! Jag gillar verkligen inte sommaren, på grund av min fobi mot humlor/getingar/bin/bromsar. Idag fick jag springa in flertalet gånger för att det var en stooor(jag skojar inte), humla som envisades med att flyga runt kring mig. Och jag hatar det verkligen, och försöker jobba bort det, men det går inte! Är det någon nära, så jag hör det bredvid örat typ, så springar jag iväg och börjar gråta. Låter så mesigt, men det är så sjukt jobbigt! Därför har jag alltid föredragit vintern, men när jag låg ute och solade idag så njöt jag som tusan! Sen var det ju bara en humla dock, vi får väll se hur det går när det kommer fler..
 

Kommentarer
Elsa säger:

Vem saknar inte sommaren!? ♥

2013-05-11 | 16:14:24
Bloggadress: http://elsajohnsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback