Smink för 2000 spänn......

Japp, det är så mycket jag planerat att handla smink/nagellack/sminkborstar för i London, och jag som knappt ens använder smink?! Nåja! Kanske får stryka lite och prioritera, för... Jag vill ju ha råd med annat också. ;) Känner jag mig själv blir det minst 2000 på primark också.. Sen ska jag försöka hitta söta london "souvenirer" också, typ mobilskal, tröjor osv. Vill inte ha liksom standard "I ♥ LONDON" utan nått lite mer unikt kanske. Vi får väll se! 
 
Har varit i London och sett mcfly en gång tidigare, men då hann vi inte göra mycket annat, var på madame tussaudes och harrods, sen gick en hel dag åt att ta sig till arenan typ.. Och så va vi på oxford street såklart!
 
Har ni några tips på saker att göra? Turistiga och lite mer udda, personliga saker kanske? :) Kommentera gärna med era londonfavoriter!
 
 
Ska försöka samla på mig ett antal borstar från real techniques!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback