But the world moves on, you're just another one.

Just nu ligger jag nog och snarkar gott i min säng. Men snäll som jag är tidsinställer jag lite inlägg, så ni slipper vänta till klockan 13-17 för att höra av mig igen. ;) Och för att få lite innehåll i inlägget tänkte jag tipsa om lite musik.

My all time favourites, McFLY. Mina hjältar, mina gudar. De skriver allt som man själv känner, och tänker, men som man aldrig får ut. De sjunger som änglar. De är äkta, de bryr sig.

Även om deras sound ändrats otroligt mycket, är de fortfarande samma goa killar som för 7 år sen! Och jag kan inte fatta att jag älskar dem lika mycket än, efter 5 år, så står jag fortfarande där, lika nykär som första gången jag hörde dem. Och första gången jag såg dem, hur jag grät. Lyckan sköljde över mig, jag var lycklig, fångad ögonblicket, det var de och jag.. Men tiden gick fort, för fort! Och rätt som det var, var det över. Åhh, mina älskade.

McFly – Shine A Light - Radio Edit ft. Taio Cruz, grymt mainstream, men grymt bra!
McFly – That's The Truth Alla mina känslor, samlade i en låt, av mitt hjärta, Dougie Poynter.
McFly – The Heart Never Lies En enormt fin låt, om deras vänskap, och om livet.
McFly – Down Goes Another One En sång om livet, om kärlek, om svek.
McFly – Only The Strong Survive PEPP!
McFly – Do Ya Sommarsound, för mig, lätt men ändå tung.
McFly – POV Hur folk förändras, enormt (förkortning av Point Of View).
McFly – I'll Be OK För de där hemska dagarna, när du bara inte vill.
McFly – Too Close For Comfort Was i too close for comfort, you're pushing me out, when i wanted in.
McFly – Bubble Wrap I wish i could bubblewrap my heart, incase i fall, and break apart.
McFly – Little Joanna Bara bubblig och lätt!
McFly – Lonely En sång om kärlek, att va utan den man älskar.
McFly – She Falls Asleep - Part 2 En orginell, annorluna sång, men ack så fin.
McFly – Surfer Babe S-O-M-M-A-R
McFly – Obviously Hans favoritlåt....
McFly – Not Alone När du känner för att ge upp
McFly – No Worries Kärlek som den borde va
McFly – Five Colours In Her Hair Deras allra första låt.

Och det här är ändå bara en pyttedel av allt de gjort, förstå då vilka människor de är. De sviker aldrig, du levererar varje gång. Jag hade velat skriva i varenda låt, men dessa är de jag sållade ut, som jag verkligen inte kunde lämna ute. Men har ni tid, så lyssna på de flesta låtar, för alla har sin egen historia, alla talar sitt klara språk. Alla har en speciell plats i mitt hjärta. Ta er tid, för de är värda det! Och ni också, ni är värda det bästa bandet i världen. ♥

Puddingen till vänster är tyvärr min. ♥
Deeet vill säga, han näst längst till vänster här. Åh, babylove. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback