Day 1: Ten random facts about yourself.

1. Jag har tränat sen jag var pytteliten, men min seriösa träning började när jag var 7, och slutade (tyvärr) när jag var 16.

2. Jag älskar ketchup men tycker inte om tomater, och hatar senap.

3. Jag sminkar mig sällan, inte ens med mascara.

4. Jag äter bara äggvitan, aldrig äggulan, jag äter sällen heller rött-kött, beror dock på hur det är tillagat. Men det blir mindre och mindre, men jag älskar kyckling!

5. Jag har provat på fotboll, hockey, ridning, trampolin, cikus(clowneri och akrobatik), gymnastik, curling, dans, simning, bågskytte, friidrott, tai chi, och en massa konstiga sporter. Men inget har jag älskat så mycket som cheerleading.

6. Jag älskar rosa, och har alltid gjort, när jag skulle köpa inredningsgrejer med min pappa när jag va typ 12-13 så ville jag ha rosa, men han trodde att det bara va en fas, och att jag inte skulle gilla rosa efter ett tag, men det var ju fel.
7. Jag hatar Kiruna, och jag hatar Nyköping, men jag älskar båda städerna så sjukt jäkla mycket!

8. Jag är rädd, rädd för hösten. För till hösten fyller jag 18, och börjar trean på rymdgymnasiet, mitt sista år. Jag är också rädd för våren, för till våren måste jag lämna det som varit mitt liv i 3 år, min nya familj(det vill säga min klass) och allt jag byggt upp i en stad 130 mil hemifrån..

9. Jag gick i musikklass i 7an till 9an, och jag älskade varje sekund av det.
10. Ibland undrar jag hur det hade varit, om jag stannat hemma, om jag fortsatt i Södertälje. Om jag hade valt bygg, eller estet, eller media.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback