Day 3: Eight things that annoys you.

1. Människor i affärer, ååh, hatar verkligen när det är mycket folk! Även lite folk kan irritera mig nått enormt! Folk fattar liksom inte när de borde flytta sig, eller att man inte bör stå och snacka mitt i en smal gång, gärna med barnvagn också, nä usch!

2. Folk som inte inser när de gör fel, och bara skyller allt på andra. Som själva "får" göra vad som hellst, men när nån annan gör samma sak blir det ett j*vla liv. Sånna som tror att de styr världen!

3. Reklam..... 

4. Folk som inte lyssnar, som bara börjar prata när man pratar, eller inte bryr sig om vad man säger.

5. Folk som tror att allt är bra helt plötsligt, om man bråkat eller inte pratat på ett bra tag, så tror de bara att allt är helt perfekt..

6. Att jag inte kommer på nått mer att skriva.

7. Äcklig, klibbig värme!

8. Mina knän och min rygg när de bråkar med mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback