Freeedag, tror jag?

Idag vaknade jag i soffan vid typ, 10. Gick in och la mig i sängen medans mamma drog på stan. Trodde jag skulle få sova, men då ringer hon och väcker mig vid 12, så bestämmer mig för att åka ner på stan. Fyndade skor och lite så, visar kanske sen.

Sen fick jag en efterlängtad kebabtallrik. ♥ Sen köpte mamma ett par byxor, och så åkte vi hemmmm. Skulle egentligen ut och bada en sväng, men jag orkade verkligen inte.

Nu sitter jag och kollar Jon & Kate plus 8. Älskar det! Så enormt söta barn, åh, vill ha barn. ♥

Ska väll tydligen grilla ikväll, men funderar på att dra till Munken in the park i Norrköping och kolla Markus Krunegård och sådär, men har ingen aning om hur jag ska ta mig dit.. Men imorgon vill jag verkligen diiiit. Eric Gadd spelar och lite så, mjä. Att man inte har körkort. :(

Neej, nu blev det långt, pusstja. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback