Har varit ute hela dagen, igen!

Vaknade ganska sent och hoppa ur sängen och i kläderna, följde med mamma och hennes kompis ut på onoff och lite andra affärer. Blir nog att införskaffa en pool, yay! :') Inte en sån man gräver ner, såklart, men ändå en sån ganska stor ni vet? :)

Annars funderar jag starkt på en systemkamera, har velat ha en hur länge som hellst, och hittade en till bra pris. Men samtidigt har jag siktat in mig på en, min älskling. En Sony Alpha A33. Upp till 7 bilder i sekunden, hd-filmning, 14,2 megapixlar, bildstabilisator I KAMERAHUSET osv osv, helt enkelt drömkameran. Så känns dumt att köpa en annan då, fast den var jäkligt bra pris. Åååh. :(
Ska skriva svar på en kommentar jag fick här i ett inlägg snart, ska nog bara kolla ett avsnitt av OTH först. (a)
Känner att jag bara langar nya bilder!

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

sv: toppen :D va kul :D

2011-07-12 | 17:14:25
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se
Sofia - Mode, foto & personligt säger:

Söt blogg :D

2011-07-12 | 17:25:29
Bloggadress: http://smnmode.blogg.se/
Bobo säger:

Sjukt vackra ögon!

2011-07-29 | 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback