Hemma från kalaset!

Kom hem för ca 45 minuter sen. Hade tänkt visa er min partyoutfit, men va så stressad så hann inte ta kort innan, och när jag kom hem slängde jag av mig allt, plus att det är ganska taskigt ljus. Men får se om jag drar på mig det igen. :) Hade iallafall nya skorna, och måste säga att 5 timmar satte sina spår, ajaj haha! :) 

Det var förövrigt min morbror som hade 50års kalas. :) Så släkten var samlad. Och jag kan inte fatta att jag snart fyller 18?! Det är ju helt galet! :)
Nyskorna för er som inte sett. :)

Btw så började det preciiiis regna igen, vräker ner, och har även hört lite åska.. Nu börjas det igen. :/

Kommentarer
Elin säger:

snygga skor, asballa :D

2011-07-28 | 20:26:23
Bloggadress: http://jbieberstoryys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback