Känns som att jag inte skrivit nått idag. Känns jättetomt! Haha. :)

Men det kommer nog bli lite dålig uppdatering idag, eftersom jag sitter och gör headers åt folk, och sen ska jag snart iväg! Men ikväll uppdaterar jag som vanligt igen, kanske vid 20-21 eller nått. :)

Om du är intresserad av header:

Skriv en kommentar till detta inlägg, skriv i din mail!

Jag mailar sedan dig med ett "formulär" som du får fylla i och skicka tillbaka till mig, därefter kanske vi pratar lite om möjligheter och så, sen börjar jag jobba med din header! Är det personer före dig, så säger jag det. Men det borde inte ta allt för lång tid. :) Vad du kan tänka på innan vi börjar maila är färger, om du vill ha glitter, nån speciell font du vill använda på texten(dafont.com), vilka bilder du vill ha, ska de va utklippta, osv! :)

Kommentarer
emelie säger:

Jag följer dig också nu så nu har du 2 följare på din bloglovin :)



Vad ska du göra imorgon då?

2011-07-14 | 16:32:06
Bloggadress: http://enessa.blogg.se/
Diana säger:

jag är jätte intresserad av en header!

gör du designers också??



kram!

[email protected]

2011-07-14 | 16:50:09
miichelle säger:

sv: förstår det ;)

Är du vegitarian ?

Kött är det bästa jag vet !(Y)

Kram <3

2011-07-14 | 16:50:50
Bloggadress: http://michellebylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback