Svar på frågestunden! ♥ (2)

Varför är du så söt?
Åh, älskling, varför är DU så söt? ♥

Har du gjort din design själv?
Hur länge tror du att du kommer blogga?
Yes, har gjort hela designen själv! :) Är inte helt klar och nöjd än dock haha! :)
Jag vet inte, men än så länge känner jag mig pepp och taggad på att fortsätta, så så länge ni kommer hit, fortsätter jag leverera! ♥

går du i någon sport? isåfall vilken? har du något djur? ;)
Tyvärr nej på båda frågorna. :/ Har tränat gymnastik sen jag har kunnat gå i princip, sen har jag även gått akrobatik(cirkus) och nu senast cheerleading. Men när jag flyttade upp till Kiruna var jag tvungen att lägga mina drömmar på hyllan. Men ska ta upp det igen när jag flyttar hem. :) Och har haft en hund, sen innan jag föddes, men hon gick bort 2005, tyvärr. :/ Hon var världens finaste hund, älskade Tina. ♥

Vilken är den konstigaste komplimangen du har fått? :D
Oj, haha nångång var det väll nån som skrev att jag hade fina ben/fötter, det var lite skumt haha! Annars är det väll "Jag blev bländad av ditt krulliga hår och dina rosiga kinder." Fast det var mest på skämt, tror jag. ;)

hur många unika läsare har du? :)
Just nu 111. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback