Q/A

Kommer fylla bloggen med lite tidsinställda frågor och svar! Kanske inte jättekul, men ändå ett sätt att hålla bloggen uppdaterad, och gör att ni lär känna mig lite bättre! :)
"börjar du längta efter hösten nu eller hade du hellre stannat kvar i sommaren ett tag till?" - beccis
Alltså, svår fråga haha! Hösten är som sagt redan i Kiruna, sen länge känns det som. Och just nu vill jag INTE ha den! Annars tycker jag hösten är mysig, men sedan jag kom upp till Kiruna har det regnat i princip varje dag, tror det har varit helt soligt i kanske 2-3 dagar. Och det är inte kul för 5 öre...... Så jag längtar tillbaka till sommarn lite gran, men inte jättemycket, trivs inte jättebra med svenska sommaren och svenska värmen. Hösten nere i söder är min favorit! Haha. Och vintern här uppe i norr, när det håller sig på uthärdliga temperaturer. ;)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback