Packar packar packar!!

Håller på och kollar på extra extra samtidigt som jag packar, inser dock nu att jag inte hade så mycket kläder med mig hem, så det går nog snabbt! Har även tänkt på att detta är min sista natt hemma innan studenten, hur sjukt är det inte?! Har redan gått 3 år i gymnasiet, bott tre år i Kiruna....... Det är ju helt galet!! Och nu ska man bara lämna livet man har byggt upp där. Blä. Börjar bli kluven, kommer gråta floder när jag ska hem. Buhu! Kanske får söka sommarjobb på LKAB nästa år eller nått haha! Åh fina älskade hatade Kiruna. :( Har ett minne av att jag skrev så om Nyköping innan jag flyttade till Kiruna också. Hoff. Nu vill jag bara stanna på en plats i minst 10 år känns det som hahahaha. Nåja, ska återgå till packningen och så hörs vi när vi hörs kompisar! ♥


Hört att man ska bjuda på sig själv! Och ett gott skratt förlänger ju livet, så varsågoda. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback