Now I'm a one man army fighting everybodys war.

Inatt kom jag och mamma hem efter en vecka i turkiet! Måste erkänna, att fast jag inte riktigt gillar värmen, så var det otroligt skönt att komma utomlands igen. Senaste gången var 2007 då vi var i thailand! Eller, egentligen var det 2008, när vi var till england och jag fick se mina älsklingar med bästa vän, men det var ju ingen solsemester! Vi var i kemer, och åkte även och såg pamukkale, ett av unesco's världsarv. Kommer ng komma upp lite bilder med jämna mellanrum, om jag kommer ihåg haha! Bloggen har lidit otroligt mycket under sommaren. Men ska försöka bli bättre, promise!
 

Kommentarer
Rebecka säger:

Svar på kommentar: Åh bebis! Men ibland önskar man att man bara hade ngn där som man alltid kan ringa till om man mår dåligt, en pojke som älskar en för den man är. ( fast jag har ju Harreeh då, men ja hemligt var det ja)
Åh, tack för att du alltid finns där, jag har saknat dig så när du vart i väg! & om du mår dåligt kan du också nå mig 24/7! ( förutom när jag sover, ehheeh)
Japp, jag vet vart jag har dig, & jag hoppas du vet vart du har mig?!
<3

2012-08-27 | 09:20:41
Bloggadress: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback