Blogglust!

Fick en otrolig lust att börja blogga igen! Med bilder också. ;) Såååå, det kommer komma upp lite listor sådära för att kicka igång det. Ska även fota julklappar och ha mig så det kommer förhoppningsvis också upp! Men nu får ni lite bilder från höstlovet och framåt, så ni får lite koll på vad jag hållt på med!
 
Jag har kryssat till Tallinn - Jag har haft min andra operation i munnen - Jag har julbakat
Min finaste har fyllt hela 25 år - Jag har varit på studentefest - Jag har varit på 50årskalas
Jag har fuckat upp knät - Haft badvaktsutbildning och börjat 8 två helger i rad - Jag har kollat på lucia
Jag har kollat sista hemmamatchen i grundserien - Fixat G på matte c-prov - Fixat till håret till jul
Jag har kännt mig julig i min snögubbetröja - Jag har ätit julmat i mängder - Mormor har en fin gran
Och det har vi också. Tjoho! Den är en riktig disneygran, och den är silver och rosa, perfekt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback