Are you willing to turn the tide?

Hehe, har fått en thing för att sätta lyrics som rubriker! Men hellst hade man ju velat ha hela sånger haha!

Men men, har precis ätit pyttipanna(eh, beroende? ja!). Lyssnar på lite AiluCrash, hur häftigt är det inte att Ludde gått på rymd?! Och lite häftigt att jag träffa han på en hockeymatch också hehe!

Nåja, imorgon är jag ledig, score! Ska in till tandregleringen(haha mycket sånt nu..) för jag råkade 'tappa' en av löständerna.. Låter som jag är värsta gamla tanten nu! Har jag förklarat det för er? Att jag har löständer? Kommer inte ihåg! Har iallafall två tänder som är påklistrade på ett par brickor som är påhängda på bågen, if that makes any sense? Haha! Ska iallafall dit så dom kan klistra på den igen. :)

Han är ju jobbigt snygg!

Kommentarer
Johanna säger:

Jag ser han typ hela tiden hehehehe ;)

2012-07-18 | 14:12:51
Bloggadress: http://johannafagerkull.blogg.se/
Alma säger:

Fränt! Jag såg dem faktiskt i Luleå för några år sen. Då de hette någonting med Office paper och Ludvig hade halvlångt hår? Jag kan ju tala om att jag vart riktigt chockad då jag insåg att de var dem som var med i Jag saknar dig. :D

Svar: Ingen aning om vad dom hette innan, men vår kemilärare letade upp en bok och ba "ja, här är luddes, han har ju det där bandet i den där filmen ni vet.. ailu eller vad dom nu bytte namn till. ja när han gick här så startade han bandet." typ, va ganska ballt :]
belinda

2012-09-04 | 14:33:50
Bloggadress: http://almatrefargad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback