Make me your radio, and turn me up when you feel low.

Idag jobbade jag 14-21.15. He-he-he. Känns som det är typ fredag eller nått, mina dagar är helt messed up, men det brukar dom ju vara så haha! Imorgon är det lediiigt, ska nog ut med mamma nånstans och mysa kanske. :*

Kom hem för typ en timme sen, och ska nog steka lite pytt till mig själv, har ju inte ätit nån middag! Åt lunch vid typ 12-13 och sen åt jag en såndär 'soup in a cup' ni vet(?) vid 16, så det börjar bli dags för lite mat haha! :) Nåja, vi kanske hörs senare annars imorgon. :*

När jag såg den här bilden kom jag att tänka på att jag klippte av mina naglar för typ 2 dagar sen... Har inte haft alla naglar korta frivilligt på månader. :( Jag tänker alltid 'åh men det kan ju va skönt och fint med korta naglar', sen ångrar jag mig alltid, får ju ont i fingertopparna haha! Måste gå och fixa naglarna snart igen. :) Folk fattar aldrig varför jag vill fixa till dom med akryl osv, för jag 'har så fina mina egna', men dom går ju av hela tiden! Wäh. :( Nåja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback