Först nu har jag nog fattat att det är sommarlov..

Om ens nu, men jag har börjat få sommarkänslor iallafall! När man kan gå ute på kvällen i bara tjocktröja, då är det sommar! Sen att det var världens oväder inatt ska vi inte prata om.. Trodde jag skulle skita på mig. Brakade rejält precis utanför också, och jag flög upp och drog ut både tv och internet.. Hojja!


Har återfått blogglusten, tror jag! Haha. Vi lär ju se de kommande dagarna. :) Imorgon blir det upp tidigt för jobb 6-11! Längtar? Näe..


Bild från mösspåtagningen för 3 veckor sedan, känns som igår! Tiden går för fort..

Kommentarer
Emilia säger:

blogglovinbyte? :) kram

2012-06-18 | 01:47:26
Bloggadress: http://emiliarohdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback