Återigen har det hänt en del!

Det är vad jag vill inbilla mig själv iallafall! Haha. Jag har iallafall varit i Norge och firar 17:e maj, det var en upplevelse!! Sedan har jag chillat på under veckan, knasat lite och trott att jag skulle gå under. Som så många gånger förr. Men nu är det bara 11(imorgon) dagar kvar.

I fredags hade vi mösspåtagning och jag hade en underbart roligt kväll! Dagen började bra, sen blev det kaos i mitten, och slutade som sagt underbart! Hade en sjukt kul kväll ute med Carro och fick somna i min finas famn. Helgen fortsatte med mys och, om ni missat det, EUROVISION SONG CONTEST VINST!! Så jäääääkla galet!!

Nu ska jag runda av detta svammelinlägg och krypa ner i sängen och sova. Imorgon börjar näst sista veckan på mitt äventyr i Kiruna, det är så galet! Vet inte om jag ska skratta eller gråta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback