Mycket har hänt sen sist!

Jag har bland annat varit och sett lite up coming, awesome band på tt-12an här i Kiruna! Vill tipsa er om både Join the carnival och Walter Bob, båda finns på facebook! :) 

Sedan här jag även sökt sommarjobb på rix fm festival, hoppas hoppas! Vore det inte drömmen?

Försöker komma på mer jag gjort, men verkar inte som mitt liv varit så intressant haha! Men det jag ville göra var att dra ut på det största:
JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!! :D HUR AWESOME?!?!? Sjukt jäkla awesome!

Ikväll åker jag till Norge och myser, firar 17e maj, äter god glass, och bara kommer undan från allt plugg. Så då kommer jag inte ha internet(om jag inte även vill ha en mobilräkning på några tusen hehe). Så då hörs vi tidigast på söndag kväll! :)

Ni glömmer väll inte att ni kan följa my every move, på instagram? ;) bbelinda heter jag där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback