Önskar att jag hade haft min fintele i helgen/på valborg.

Min sista valborg blev en bra dag, vaknade med en finis, somnade med en finis. 

Vaknade som sagt med en fin en, myste på ett tag, sedan kickade jag bussen hem och bytte om och hämtade grejer. Sedan drog jag till finkompisarna och förfestade på terrassen, blev beer pong, ja nu jävlar och en del andra lekar. Lagom glada i hatten drog vi vidare till skolan, där var det ganska dött. Hittade några trevliga kirunabor att prata med dock! Tror jag inte pratade så värst med nån från rymd haha? Nåja, vi lessnade och drog på krogen! Var lagom skumt att se en massa 94or heh, man känner sig gammal när man inte är yngst! Dansade rumpan av oss, ramlade runt(nä, inte jag!) och hängde på tossi. Fick en grym sista dans med Kajsa, awesoooome! Sen blev det lite kaoz, men sen blevre bra! 

Imorgon skulle jag gå hem och sova för första gången sen måndags, när jag kom hem upptäckte jag att jag inte hade några nycklar. Hehehehhehehe. Lagom panik. Fick gå till en fin en och sova, tack kompis! :* Och sent sent fick jag en uppenbarelse, hade inte supit bort nycklarna, jag hade lagt dom i Annikas väska när vi skulle in på krogen för jag hade glömt min lilla handväska hos Mimma. Åh, vad lycklig jag blev där när jag låg och halvsov! 

Och åhåhåhhhh, Joakims syster åkte in på förlossning inatt, det känns helskumt att hon redan har fött nu! Känns som igår jag fick reda på att hon var gravid. Och bland det första jag sa va "hoppas det blir en tjej!", och gissa vad?! Det blev en liten Vilma/Wilma! :') (Vet inte än hur dom stavar.) Åh, vad mysigt, en lilltjej. ♥ I Joakims familj så har dom mest bara killar, så det ska bli så mysigt att få köpa tjejkläder. :') 

Blev ett sjukt långt inlägg, meeeeeen, ni får väll läsa i omgångar haha!
En gammal bild från förfesten inför 100dagars. Känns så knäppt att det bara är 37 dagar kvar! Känns som denna kvällen va nyss. Galeeeeeetttttt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback