Hoppsanhejsan!

Insåg precis att jag inte skrivit på nästa en månad, det var ju inte meningen! Men mitt liv lunkar på i lagom takt(kanske lite fort, hänger nästan inte med i veckorna innan det är helg igen faktiskt!). Men det känns bara skönt. Jag börjar bli lyckligare och lyckligare. Och även fast det kommer dagar då jag önskar att jag kunde sjunka genom jorden så har jag fått så otroligt fina vänner, jag har fått tillbaka min bästabästavän och skolan rullar på! Hade två prov förra tisdagen, hade försökt plugga till båda men allt blev kaos, hade 8 timmars skoldag och var alltmänt seg och hade ont i huvudet, hoppades på g i det ena och trodde knappt på g i det andra, men jag lyckades få godkänt på båda. Lättnad! Idag hade jag historiaprov och det kändes riktigt bra det också! Nästa vecka är det matteprov och sedan en filosofiinlämning som ska in, sen är det lov kära vänner!

Bokade en kryssning över halloween till mig och Joakim idag, ska bli skönt att komma iväg! Ska även fixa till frippan på lovet! Ska egentligen färga utväxt och toppa håret, men tror att jag skippar att klippa det, vill inte! Hade ju värsta ångesten efter förra gången haha! :( Men färga behövs, har redan världens utväxt, mitt hår växer som ogräs! Nåja, nu ska jag värma mig lite och sen får vi se vad jag hittar på. Puss på er små pussgurkor!
 

Kommentarer
emma säger:

Kul att se dig tillbaka här på bloggen? :D

Förresten, det har ju gått ett tag.. Hur går det med ditt kaosiga ex? Fortfarande tillsammans eller har du gett upp det? Bara nyfiken :$

2012-10-19 | 18:22:01
Bloggadress: http://emmaanystrom.blogg.se
Melinda säger:

fin bilder du har

2012-12-13 | 21:13:51
Bloggadress: http://mellismodell89.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback