Got to lose control, release the fire in you soul, baby.

Tänker alltid att jag ska skriva, men sen vet jag inte vad jag ska skriva.. Nåja, nu tog jag tag i saken! Sitter och tittar lite på det okända med mamma. Idag har jag vart ute på landet och irrat runt på småvägar med mormor och morfar, och tittat på ett av mormors gamla hus, där hennes mamma och pappa bodde och hade gård. :) 
 
Sedan har jag även lyckats få i mig lite pulvermos, woohoooo!! Känner mig så jävla svag av att inte kunna äta, har gått ner 5 kilo på mindre än en vecka.. Visst, jättebra, men hade gärna velat ha lite energi också haha. Nåja, ska kolla på geek charming eller LOL sen, och sova efter det. Men vi kanske hörs imorgon, puss!
 
Hann även sola en sväng på balkongen! Inget turkiet... Men det dög! Summer's not over yet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback