Jag fick ta ut stygn!

Wohoooo! Fick ta ut en del av stygnen, dom som satt i "överläppen", ni vet där tandraden och läppen sitter ihop? Aja! Det var ju bra, skulle egentligen ta nästa vecka men det hade läkt så bra, så hade dom lämnat dom så hade det typ... Vuxit in i huden.... Eh...

Men en av skruvarna va bra och synlig, men en av dom måste vi kanske typ, skrapa fram eller nått nästa vecka när jag ska ta resten av stygnen, och dom två längst fram måste vi skära upp sen precis innan vi sätter dit tänderna. Och idag sa han "2-3 månader", så om det läker tillräckligt bra kan det alltså bli redan om 2 månader, åååh!!! ♥

Kommentarer
Johanna säger:

Åh får typ gåshud av nästsista meningen.. hade aldrig pallat såntdär med min tandläkarskräck!

Svar: Ja jag längtar ju inte :( skulle som sagt gjort operationen vaket först men fick panik fast jag fått lugnande, men nu sa han "så kommer du få tabletter så du blir lugn, nästan att du sover" så jag hoppas på det!
belinda

2012-09-05 | 15:43:37
Bloggadress: http://johannnaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback