NS10A

Det är min nya klass, natur/samhäll. Varför det är ett a med har jag ingen aning om, för det finns bara en klass haha! Jag har dock inte träffat ens halva klassen än, då vi delar våra lektioner med natur, och eftersom jag är mer intresserad av natur valde jag medicinsk biologi medans resten av klassen hade retorik, och när jag hade engelska var det bara 6 stycken till från min klass som hade det, och dom var 15 st innan mig. Men imorgon, kanske!

Annars känns det jävligt pissigt att läsa ett år till på gymnasiet, på ett sätt stör det mig inte, inte alls. Men det är så jävla trist att sitta där och lyssna! Och det är ingenting som rymd, här har vi 80 min lektion, utan rast....... Nåja, jag ska kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback