What happens in Vegas, stays in Vegas.

Nu har jag inte vart i Las Vegas, men jag har vart på studentkryssning, och samma regler gäller. ;) Sen tror jag inte att det är speciellt kul om jag skriver typ.. "Julia och jag satt i killarnas hytt, och Julia ville ha lypsyl, helt plötsligt börjar en halvsovande Jimmy röra på sig och drar upp en lypsyl ur fickan.", när vi satt det var det helrandom och urkul, men nu, speciellt för er, känns det inte så relevant. :D

Men jag kan ju säga att dansgolvet var kaosat och man bara puttades fram och tillbaka för det mesta..  Kör en genomgång i stora drag, Patricia höll på att inte komma på båten... Sen satte vi oss i hytten och fixa smink osv, vid typ 19.45 gick vi till middagen, sämsta buffén jag varit med om, men gratis alkohol. Sen gick vi på tax-freen och köpte alkohol, förade i hytten, festa hela natten, åt frukost vid 6, mest uppskattade frukosten jag ätit haha! Och kollade på soluppgången utanför fönstret, sedan gick vi och la oss vid 7, upp igen och åt tacobuffé och började dricka igen vid 12. Now that was fun! När jag kom hem somnade jag vid 23 och vaknade idag vid 15, redigt bakis. Men sååå värt det! 
 
Här bjuder jag på dom få bilder jag har på väg till/på kryssningen! Enjoy. (Dom kan va i fel ordning.)
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback