Dagarna rullar på!

Som sagt, dagarna rullar på. Och för första gången på länge känner jag inte att livet motarbetar mig. Några väg-gupp här och där, men inget stort som stoppar mig. Har fina vänner och saker att göra. Men det är knappt att jag vågar känna mig lycklig, för då kommer alltid något och förstör. Men jag har vunnit tillbaka min bästa vän, allt känns så bra som det gjorde förut.

Jag kommer även närmare och närmare ett beslut, jag ska flytta till London. One way or another. Ända sen jag åkte dit så är det där mitt hjärta har stannat. Jag var bara där i tre dagar, men känslan jag fick, kärleken jag kände. Jag kommer säkert tvivla på mitt val både en och två gånger, och det kommer va en relativt lång väg dit, för att ha råd med allt, men det kommer vara värt det. Just nu känner jag att det är där jag ska vara. Jag ska inte sitta och ruttna i Nyköping, en dag kommer jag säkert tillbaka, men inte nu. Jag satsar på våren eller hösten 2014. Alltså ett år bort. Min dröm är ett år bort.

Men först är det mycket som ska upplevas, 100dagars studentfest (igen ;)), studentkryssning, McFLY på wembley, i London. Sen självklart studenten igen. Sommarn. Ett halvår/år, sen så!
 
Nog kan man säga att jag längtar tillbaka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback